skip to main | skip to sidebar

Awekz Bukit Gantang

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them FEEL! Yesterday is a history, Tommorrow is a mystery, And today is a Gift,

Friday, April 27, 2012

50,000 Mahasiswa JOIN BERSIH 3.0 esok???



Berdebar-debar pula Awekz rasakan menjelang BERSIH 3.0 ni, bukan apa cuma memikirkan juak-juak Pakatan Rosak yang dikudakan sewenang-wenangnya oleh individu tertentu. Lebih menyedihkan, golongan 'mahasiswa' yang merupakan pemangkin masa depan ini dijadikan sasaran!!! Sedangkan Naib Pengerusi DAP sendiri membantah BERSIH ini!!! Senator Tunku Abdul Aziz Ibrahim BANTAH BERSIH 3.0

Dikhabarkan, 'mahasiswa' pro pembangkang BERKEYAKINAN tinggi, diulangi berkeyakinan tinggi untuk mengumpulkan seramai 50,000 mahasiswa untuk bersama-sama menjayakan demonstrasi BERSIH 3.0 esok.

Persoalannya, apakah benar dapat dikumpulan??? Hairan juga Awekz, 'mahasiswa' masa kini ada banyak masa santai agaknyer. Ada masa untuk menyertai demonstrasi, beza benar dengan zaman Awekz dulu...Ada saja assignment yang perlu disiapkan, ada saja tugasan yang diberikan. Mungkin ada benarnya kata rakan-rakan Awekz, 'MAHASISWA MASA KINI' TIADA KUALITINYA!!! mungkin juga lebih baik kini digelar 'Mahasewel'!!! Apapun, Awekz benar-benar tak sabar nak tengok berapa ramai 'mahasewel' yang turut serta esok. Sama-sama kita nantikan...

Awekz: Dari mengikuti demonstrasi ini, bukankah lebih baik di habiskan masa di 'library'. Jangan menyesal dikemudian hari apatah lagi jika ditangkap dan digari!!! Fikirlah adik-adik, tanggungjawab anda yang sebenarnya dan apakah yang anda perolehi dengan menyertai BERSIH ini, apakah yang anda tahu tentang BERSIH ini??? BERSIH sangatkah demonstrasi ini??? Juga lebih baik andai kita bersihkan hati sendiri moga-moga dapat hidayah dari ALLAH nanti. Fikirkanlah!!!



Posted by Awekz Bukit Gantang at 11:55 PM

1 comments:

Anonymous said...

Sekarang nie diaorang lebih suka BERJIMBA daripada belajor....zaman mike dulu belajor,mike BELAJOR...zaman zekarang,kalau x masuk universiti dikira x lengkap la apa yang deme lalui di zaman remaja....jadi,deme belajor ke idak,itu soal nombor dua...yg penting duduk universiti BERJIMBA dan NGABIHKAN DUIT PTPTN.... Tujuan UTAMA masuk UNIVERSITI itulah dia

April 28, 2012 at 9:40 AM

Post a Comment

Newer Post » « Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)

Perak Cyber Troopers

Perak Cyber Troopers

Rakan-Rakan Awekz

  • Gelombang Rakyat
  • BICARA PERJUANGAN
  • Gelombang Wangsa Maju
  • Double Y
  • MINAH BRUTAL
  • Tolak Anasir Subversif Selamatkan Malaysia
  • Kinta Menjerit
  • BERANI MEMBUAT PILIHAN...
  • Budak Sri Kinta
  • MMI
  • KL BOYZ CHANNEL
  • Taiping Central Blog Harapan Melayu
  • sekupangdua
  • TAIPINGMALI (TM)
  • ~ANAK JATI MALAYA~
  • دمي ملايو لوڤا هاري اين، ايسوق بلوم تنتو
  • House PK
  • ANGKATAN PEMIKIR
  • Setitis Maruah Yang Diperjuangkan
  • KAMUNTING CENTRAL

Follow la Awekz

Follow this blog

Blog Archive

  • ►  2013 (15)
    • ►  June (1)
    • ►  May (2)
    • ►  April (1)
    • ►  March (3)
    • ►  January (8)
  • ▼  2012 (47)
    • ►  December (6)
    • ►  November (1)
    • ►  October (6)
    • ►  July (2)
    • ►  June (3)
    • ►  May (10)
    • ▼  April (6)
      • BERSIH 3.0 yang BERSHITTT!!!
      • Ada Apa Dengan Nizar, Anwar dan DS Najib???
      • 50,000 Mahasiswa JOIN BERSIH 3.0 esok???
      • Hikayat Anwar Ibrahim???
      • BERSIH apakah agenda sebenarnya???
      • Perancangan Pakatan Rosak yang diketuai DAP nanti,...
    • ►  March (6)
    • ►  February (4)
    • ►  January (3)
  • ►  2011 (74)
    • ►  December (2)
    • ►  July (5)
    • ►  June (2)
    • ►  May (2)
    • ►  April (12)
    • ►  March (14)
    • ►  February (21)
    • ►  January (16)
  • ►  2010 (57)
    • ►  December (3)
    • ►  September (1)
    • ►  July (13)
    • ►  June (6)
    • ►  May (4)
    • ►  April (7)
    • ►  March (12)
    • ►  February (7)
    • ►  January (4)
  • ►  2009 (265)
    • ►  December (6)
    • ►  November (20)
    • ►  October (15)
    • ►  September (15)
    • ►  August (23)
    • ►  July (18)
    • ►  June (20)
    • ►  May (26)
    • ►  April (38)
    • ►  March (84)

Followers

Blog Archive

  • ►  2013 (15)
    • ►  June (1)
    • ►  May (2)
    • ►  April (1)
    • ►  March (3)
    • ►  January (8)
  • ▼  2012 (47)
    • ►  December (6)
    • ►  November (1)
    • ►  October (6)
    • ►  July (2)
    • ►  June (3)
    • ►  May (10)
    • ▼  April (6)
      • BERSIH 3.0 yang BERSHITTT!!!
      • Ada Apa Dengan Nizar, Anwar dan DS Najib???
      • 50,000 Mahasiswa JOIN BERSIH 3.0 esok???
      • Hikayat Anwar Ibrahim???
      • BERSIH apakah agenda sebenarnya???
      • Perancangan Pakatan Rosak yang diketuai DAP nanti,...
    • ►  March (6)
    • ►  February (4)
    • ►  January (3)
  • ►  2011 (74)
    • ►  December (2)
    • ►  July (5)
    • ►  June (2)
    • ►  May (2)
    • ►  April (12)
    • ►  March (14)
    • ►  February (21)
    • ►  January (16)
  • ►  2010 (57)
    • ►  December (3)
    • ►  September (1)
    • ►  July (13)
    • ►  June (6)
    • ►  May (4)
    • ►  April (7)
    • ►  March (12)
    • ►  February (7)
    • ►  January (4)
  • ►  2009 (265)
    • ►  December (6)
    • ►  November (20)
    • ►  October (15)
    • ►  September (15)
    • ►  August (23)
    • ►  July (18)
    • ►  June (20)
    • ►  May (26)
    • ►  April (38)
    • ►  March (84)

Awekz Di Sini...

About Me

My photo
Awekz Bukit Gantang
View my complete profile
 
Copyright © Awekz Bukit Gantang. All rights reserved.